15 December 2011

Krok po kroczku

W Edynburgu przez cały rok czynne są sklepy z bombkami, św. Mikołajami i tym podobnymi

W Norwegii przez cały rok jest śnieg, nie tylko na północy.

Centra Handlowe (Blue City na przykład) w zimowe i świąteczne ozdóbki, przystrajane są już pod koniec listopada...

Coraz więcej miejsc daje nam do zrozumienia, że...

Krok po kroczku 
Krok po kroczku
Najpiękniejsze w całym roczku
Idą święta

KARP- Przyjaciele Karpia

Nie ma sposobu, by nie zauważyć.

U mnie przygotowań ciąg dalszy.

Braciszek całe weekendy z kuchni nie wychodził. Robił pierniczki. Wyszły pyszne, ale niestety nieco twarde. Z lukrem czerwono-zielonym z okolic kamienicy Wedla.

Ja zaczęłam robić prezenty.

W tym roku postanowiłam nie kupować prezentów (zrobić je samemu), żeby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Odnalazłam w tym celu wycinanki z Muzeum Etnograficznego i trochę papieru kolorowego. Dalej coś się wymyśli.

POST Z GRUDNIA 2011

No comments:

Post a Comment

Dziękuję!