01 October 2011

Kto? Jak? Po co?

Witam,

 Jestem Zuzia. Bloga chciałam pisać od dawna (to jest od pół roku), ale na i tak krętej drodze stały przeszkody.

Przeszkoda pierwsza- TEMATYKA

Właściwie nie była to aż tak duża przeszkoda, ale jednak utrudniała mi założenie bloga. Już na wstępie postanowiłam, że nie wybiorę czegoś z kosmosu, tylko coś czym się interesuję, coś o czym wiem dosyć sporo. W ten sposób miałam w głowie dwa pomysły- GÓRY oraz PODRÓŻE. Pozostaje wybór. Myślę... myślę... nie mogę się zdecydować. W końcu zakwitła mi idea, połączenia obu pomysłów. I dodania do nich zdjęć.

Przeszkoda druga- NAZWA

O ile wymyślenie tematyki zajęło mi chwilę, to nad nazwą myślałam parę tygodni. Naprawdę! Miałam miliardy pomysłów, ale żaden nie nadawał się na nazwę MOJEGO bloga. Myślałam nad nazwami: STOŁECZNE I ŚWIATOWE, czy ŚWIAT WARSZAWIANKI. Po pewnym czasie przestałam inspiracje czerpać z głowy, ale z książek czy internetu. Nie pamiętam już gdzie, ale znalazłam sentencję-"Dlaczego wchodzi się na Everest? Bo jest". I w mózgu zapaliła się żółciutka jak wielkanocny kurczaczek, żaróweczka. "Bo jest... Bo są... Bo góry są... TAK!".

Tak wyglądały początki tego co w tym momencie czytacie...'

Pozdrawiam

I życzę miłego czytania :)

POST Z PAŹDZIERNIKA 2011

No comments:

Post a Comment

Dziękuję!