26 June 2013

3...2...1...

Dziś mieliśmy w szkole apel końcoworoczny i zakończenie roku katechetycznego. Jutro targi podręczników, pojutrze wręczenie świadectw. Powoli uświadamiam sobie, że pojutrze zaczynają się WAKACJE.

Plany na wakacje? Po pierwsze obóz (2 tygodnie), potem północna Laponia, Sardynia, jakiś czas później Wisła. Upchnięte to jak najgęściej, z jedno-/dwudniowymi przerwami. Jak łatwo zauważyć, wracam na dłużej dopiero w sierpniu, a na pierwszy wyjazd pakuję się w ostatnim dniu miesiąca bieżącego. Nie jadę gdziekolwiek z jakimkolwiek urządzeniem piszącym z dostępem do internetu, więc następnego posta spodziewajcie się raczej za nieco ponad miesiąc. Mimo to zachęcam do zalajkowania na fejsbuku, albowiem będąc krótko w domu może uda mi się wysłać krótką notkę, może nawet ze zdjęciem. Zaglądajcie też tu, komentujcie i czekajcie cierpliwie! Nie uciekać tylko!
Jakieś takie krótkie to wyszło, to na koniec zdjęcia ogórka pod PKiN. Z Nocy Muzeów rzecz jasna.


To tak na zakończenie udanych wakacji państwu życzę :-)

6 comments:

  1. Nietuzinkowy środek lokomocji.. I like it! ;)

    ReplyDelete
  2. też tam wtedy byłam :) Noc Muzeów była super! podoba mi się Twój opis 'o mnie', masz fajne zainteresowania :)
    niezłe plany na wakacje! zwiedzisz Europę z góry na dół :D
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Noc Muzeów to serio genialny pomysł. Również pozdrawiam!

      Delete
  3. Świetny blog :) Bardzo miło się czyta .
    Zapraszam do mnie : http://luuvmy.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    ReplyDelete

Dziękuję!