13 June 2013

Bo Góry Są w Zupełnie Innym Świecie

Mam nadzieję, że chociaż jakiś procent z Was, czytelników, zna kwartalnik Zupełnie Inny Świat. A jeśli nie, to radzę się zapoznać, bo jest z czym. Zupełnie Inny Świat to kwartalnik, gdzie można znaleźć masę ciekawych artykułów - część związanych z tematem aktualnego numeru (w aktualnym jest to wiara), część o tematyce społeczno - kulturalnej, znaleźć tam też można wiersze. Jest co czytać. Jest to chyba jedyne ciekawe czasopismo, które można znaleźć na półce "młodzieżowe", które ma jakąś większą wartość. Teksty są ciekawe, nie o gwiazdkach, kosmetykach czy ubraniach, ale o tytułowym zupełnie innym świecie, który właściwie jest tuż obok. Ja sama czytać zaczęłam stanowczo zbyt późno, bo od numeru "białoruskiego", znaczy trzeciego. Ten, który ukazał się ostatnio jest numerem już dziesiątym. Byłoby mi szczególnie miło, gdybyście czytając kolejne artykuły, nie pominęli tego z 43 strony. 

Gdzie znaleźć Zupełnie Inny Świat? Jeżeli chodzi o kwartalnik, to w Empikach, Trafficu, poza tym jeszcze w kilku innych miejscach. Szczegóły i znacznie więcej informacji możecie znaleźć na fejsbuku czy stronie internetowej.

Zdjęcie z fejsbuka:
www.facebook.com/zupelnieinnyswiat



4 comments:

  1. Nie słyszałam o tym piśmie a tym bardziej nie zagłębiałam się.

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Świetny blog:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    ReplyDelete
  3. Jeszcze nigdy nie widziałam tego czasopisma w empiku, a praktycznie co drugi dzień przeglądam empikowe regały.
    Nie orientujesz się, czy można nawiązać współpracę z tym czasopismem? Mam na myśli posadę np. dziennikarza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W empiku jest zazwyczaj na półce "młodzieżowe". Jeżeli chodzi o pisanie, to ja napisałam po prostu maila do naczelnego ze szkicem artykułu i otrzymałam odpowiedź z kilkoma radami, a w odpowiedzi wysłałam już uzupełniony i poprawiony artykuł + zdjęcia, który niestety nie mógł już się ukazać w najbliższym numerze, ale pojawił się w następnym. Tak więc spróbuj :-)

      Delete

Dziękuję!