30 January 2014

Zagłosujesz?

Stało się, zgłosiłam bloga do konkursu Blog Roku, w kategorii blogi nastolatków. Jeśli mogę Was o coś prosić, to proszę - o głos. Wystarczy, że wyślesz sms na numer 7122  o treści K00479. Koszt takiej wiadomości to 1,23 zł, a dochód przekazany zostanie fundacji Gajusz, prowadzącej hospicjum dla dzieci osieroconych. Pomagając mi, pomożesz też innym. To jak, mogę na Was liczyć?

A tak na zachętę, proszę bardzo, Zenit TTL i zapowiedź posta, który najprawdopodobniej niedługo się pojawi: 


{dopisane nieco później, dzięki Elleth za info, sprawdziłam na stronie - tylko z polskich sieci można}

7 comments:

  1. Jesteś taka młoda (mam nadzieję, że się nie obrazisz - absolutnie Ci tego zazdroszczę), a przed chwilą przeczytałam Twoje podsumowanie roku i zachwyciłam się, że tak był bogaty. Niech Twój Zenit nie próżnuje, życzę wielu inspiracji i postaram się do Ciebie zaglądać :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo chętnie bym zagłosowała, ale niestety - z norweskiej karty się nie da :(

    ReplyDelete
  3. Mnie też jakoś ciężko uwierzyć w Twój wiek - w bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu, bo i Twoje zdjęcia, i Twoje wypowiedzi są niezwykle dojrzałe. Trzymam za Ciebie mocno kciuki w konkursie!

    ReplyDelete
  4. ja swój też zgłosiłam, choć w sumie teraz zastanawiam się po co;d

    ReplyDelete
  5. A mój Zenit czeka w szafie, aż ruszę pewną część ciała, i pobieżę po kliszę. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. What a wonderful mood. This is such a beautiful photo.

    ReplyDelete
  7. Thank you so much for your comment. ♥

    ReplyDelete

Dziękuję!