26 February 2014

Autoportrety + pytania

Dwa razy autoportret, dwa razy ja. Rzadko się zdarza, dziś tak dla odmiany. I jedno zdjęcie z Laponii. Obowiązkowo.




Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytania: dotyczące podróży (gdzie bym chciała, gdzie byłam, co mi się najbardziej podobało, itp. - czego tylko jesteście ciekawi), fotografii (ulubieni fotografowie, sprzęt, aparat w podróży, itp.), książek (ulubione, do przeczytania, itp.) czy czegokolwiek innego - napiszcie w komentarzu, na facebooku czy wyślijcie maila. Odpowiedzi w jednym z następnych postów. 

I've been thinking about adding to posts a short conclusion in english, so visitors from the other countries were also able to read it - something like here. What do you think about it? I can't write whole posts in this language - it would take a lot of time and because polish is my native language, I write in more interesting way than in english. If you have questions about anything - traveling, photography, books, whatever interests you - write a comment below. I'll answer in one of coming posts.

11 comments:

  1. jaa jestem bardzo ciekawa, gdzie byś chciała pojechać - chętnie też się podzielę swoimi marzeniami ;)

    ReplyDelete
  2. O, a ja jestem ciekawa jakie książki czytałaś, czytasz, masz w zamiarze przeczytać i które są Twoimi ulubionymi :D zainspirowałaś mnie poprzednim postem, ponieważ "Braci Karamazow" nie czytałam, ale może kiedyś. Skoro tak ją sobie chwalisz! dziękuję za komentarz. Tę stronkę z tumbrla sobie zapisałam, jest bardzo ciekawa i przypomniała mi projekt, który pokazywała nam na uczelni babeczka z jednego przedmiotu. Ustalali kolory dla pewnej instytucji, wg czterech pór roku, do plakatów. I również "ściągali" z typowych widoków np. zimowych, wiosennych itd. Także rzeczywistość nie taka szarobura.

    ReplyDelete
  3. przeklinam i uwielbiam to białe światło, mleczne jak pudełka po kliszach, nijakie ale jakieś, ambiwalentne na wskroś. są zdjęcia, które bez niego mówiłyby nieprawdę. jak ta jałowa Laponia. przepiękne.

    ReplyDelete
  4. Masz cudowny kolor oczu, wiesz? :3

    ReplyDelete
  5. Zuziu, jak ja dawno nie byłam na Twoim blogu, w ogóle na jakimkolwiek blogu. Zaszły tutaj przeogromne zmiany, na plus. Bardzo mi się podoba, wszystko. Masz przepiękne oczy:)

    A z pytań to chętnie dowiedziałabym się, jakie są Twoje ulubione miejsca w Warszawie, takie nietypowe, których nie znajdziemy w żadnych przewodnikach. I jaka była Twoja pierwsza odbyta podróż. A no i czy jeździsz na nartach! (Bo to moja nowa miłość :D)
    Ściskam gorąco.

    ReplyDelete
  6. Thank you! It's the Canon AE-1! :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! *.*
    A moje pytanie do Ciebie to: dokąd wybierasz się w te wakacje? :-)

    Pozdrawiam,
    Zosia

    ReplyDelete
  8. Piękne oczy i chyba ogólna uroda całkiem ciekawa. Mnie ciekawi ulubiony fotograf :)

    ReplyDelete
  9. Niepełne portrety - tak bardzo je lubię, a tak mało ich w życiu zrobiłam...
    Musisz kochać swoje życie za te wszystkie cudowne podróże :)

    ReplyDelete
  10. masz bardzo fajne spojrzenie na tym drugim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  11. i understand how you feel about writing in english. you know i'd prefer 100 times write in finnish or in spannish as my english is quite poor but in this global internet world i chose english after all... is this picture from finland? it's very beautiful like your self portrait. i'd like to superimpose the second and the third picture!

    ReplyDelete

Dziękuję!