09 May 2014

HIDDEN AND SCARED



Miałam te zdjęcia wstawić dopiero po skończeniu relacji z Południa, ale niecierpliwiły się na pulpicie. Sesja miała się nie odbyć, ale ostatecznie deszcze nie przeszkodził w robieniu zdjęć. W lesie spędziliśmy godzinę, w tym czasie zdążyliśmy przemoczyć prawie wszystko, co tylko się dało. 

zdjęcia + stylizacja: ja
modelki: Kasia i Kethy (którą już znacie z posta o Dniu Kobiet)
noszenie prawie całego sprzętu i trzymanie parasolki: mój brat (dostał za to kakao i trzy cukierki)

40 comments:

  1. Ta nagroda dla brata mnie rozwaliła :d
    A zdjęcia b. ładne i pomysłowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śliczne zdjęcia :) Bardzo pomysłowe :D Zapraszam na mojego bloga http://razemzmieniamyswiat.blog.pl/

      Delete
  2. o matko kochana... zaniemówiło mi się wrażenia. dziewiąte jest moim ulubionym, a zaraz po nim ostatnie. jeszcze chwila, a włosy pokręcą mi się od wilgoci...

    ReplyDelete
  3. jestem zachwycona, naprawdę. Uwierz mi, że rzadko to mówię :) Sama od kilu lat pasjonuję się fotografią. Podoba mi się to, że fotografie są utrzymane w ciemniejszej kolorystyce. Mroczne, magiczne, tajemnicze i piękne.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / w wolnej chwili zapraszam

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie o tą tajemniczość mi chodziło :-) dziękuję bardzo!

      Delete
  4. klimat jest. kocham las jeszcze bardziej:)

    ReplyDelete
  5. Więcej takich postów! Więcej takich zdjęć! APELUJĘ! Ktoś to widzi? Piękne kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! zrobię wszystko co w mojej mocy, tylko modelki mogą się nie zgodzić ("trochę" zmokły :P)

      Delete
  6. podoba mi się atmosfera
    na 6 zdjęciu dziewczyna skojarzyła mi się z ptakiem, 9 i ostatnie są moimi ulubionymi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję. z ptakiem? jej, na to nie wpadłam :-)

      Delete
  7. Zdjęcia fantastyczne, gratuluję Zuziu :)

    ReplyDelete
  8. Opłacało się wszystko przemoczyć, bo sesja wypadła świetnie. Gratuluję! A tak BTW, bardzo mi się podoba ten biało-czarny sweter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! A sweter jest w rzeczywistości brązowo - biały :-)

      Delete
  9. Warto było przemoknąć! Zresztą, czy jest coś piękniejszego niż las w porze deszczu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! moim zdanie niewiele tego jest, choć pewnie dziewczyny by polemizowały, bo wróciły przemoczone :P

      Delete
  10. really loving the way the model's hair is done in the fifth photo!

    ReplyDelete
  11. wow, ale klimatyczne zdjęcia.. aż trochę straszne :) bardzo fajne.

    ReplyDelete
  12. Piąta fotografia od góry - pięknie upięte włosy :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  13. ile brat ma lat? brzmi jak wyzysk nieletnich ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 z kawałkiem, ale cii.... bo to przeczyta i będzie żądał odszkodowania!

      Delete
  14. Fajny, pomocny brat :)
    Ładne zdjęcia, dziewczyny są bardzo naturalne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! przekażę bratu, że jest fajny, napewno się ucieszy!

      Delete
  15. Deszcz dodał uroku. Przyjemne kadry.

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjecia. Las ma w sobie jakąś magię. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. Prawda? Tak jakoś chyba ma...

      Delete
  17. Wow these photos are literally amazing! x

    ReplyDelete

Dziękuję!