08 July 2015

in the mountains.

Byliśmy w górach. Małopolska, Pogórze Karpackie. Niedaleko miejsc z poprzedniego posta, ale w innym składzie. W innym celu. I sam wyjazd też był zupełnie inny.  
We were in the mountains. Lesser Poland, Carpathian Foothills. Near places from the previous post, but with different people. In different purpose. And the trip itself was different.


I odkąd wróciłam, próbuję coś napisać. I nijak mi to nie wychodzi.
Since I came back, I've been trying to write something. And I can't. 
















16 comments:

  1. Chodziło mi już po głowie, by się spytać czemu u Ciebie ostatnio tak pusto ;) Coś mnie bardzo urzeka w zdjęciu z ręką w samochodzie i ta sarenka <3 podeszłaś tak blisko, czy masz tak duży zoom? ;)

    ReplyDelete
  2. Podeszłam blisko, ale z tym nie było problemu, bo to nie jest taka zwykła leśna sarenka, miała jakieś problemy ze wzrokiem i poruszaniem się, była na specjalnym wybiegu i tylko tak wystawiła główkę jak przechodziłam. Strasznie smutne stworzenie. Dzięki!

    ReplyDelete
  3. aha, zaciekawiło mnie to, bo w mojej okolicy też można je spotkać, ale tylko na dużą odległość. Są bardzo płochliwe

    ReplyDelete
  4. też właśnie nigdy mi się nie udało tak normalnie podejść i sfotografować, ale tutaj to szczególny przypadek.

    ReplyDelete
  5. jaki ładny zachód za chmurami. niby nie ma, a jest. masz wakacje, dajesz w karkonosze (powrót przez Poznań).

    ReplyDelete
  6. bardzo ładny był zachód. karkonosze bardzo chętnie, to wiesz, ale chyba nie będę miała tyle czasu, na poznań pewnie się uda :D (jadę w sobotę na dwa tygodnie, potem tydzień przerwy, dalej znowu na dwa tygodnie, potem goszczę u siebie jedną blogerkę)

    ReplyDelete
  7. gorgeous pics as always. the last pic is so surreal!

    ReplyDelete
  8. no to nie pisz, Twoje zdjęcia robią takie wrażenie, że samemu można sobie dopowiedzieć historię :) wspaniałe!

    ReplyDelete
  9. każdy wyjazd, nawet w odwiedzone już miejsca powinien być zupełnie inny:)

    ReplyDelete
  10. nic pisać nie trzeba, wystarczą zdjęcia <3

    ReplyDelete
  11. czy ja wiem... wszystko zależy :)

    ReplyDelete

Dziękuję!